4 Kasım 2009 Çarşamba

Sanal Dünyam Yalan Dünyam

Facebook, Msn, Youtube, Hocam, Ekşi Sözlük, Imdb, Isohunt ve Animefreak’den ibaretim ben. Öyle bir dünya kurdum kendime.

Sabahları kalkıyorum, kahvaltımı ederken Animefreak’den animelerimi izliyorum. O sırada şöyle bir Facebook’a bakmadan olmuyor tabi. İki yorum çakıyor, video paylaşıyorum “Günaydın sanal dünya!” dercesine.

Sonra film izlesem diyorum. İndirdiğim filmlere göz gezdiriyorum önce. Evet film indiriyorum ben. Korsana karşıyım ama her zaman değil. O an ilgimi çeken bir film olursa onu izliyorum. Imdb’ye girip puan falan veriyorum böyle de bilinçli bir izleyiciyim. O sırada gözüme başka bir film çarparsa değmeyin keyfime. Isohunt elimin altında ya, hemen buluveriyorum.

Hocam denen şu forum sitesi var bir de. Üniversiteli gençlerin fikir paylaşımında bulunduğu çok hoş bir platform. Nasıl sosyal sanıyorum kendimi. Klavye delikanlısı oluveriyorum birden. Enteresan fikirlerimi beyan ediyorum. Ateşli tartışmalara girmiyorum öyle. Sessiz ve derinden, altında birden fazla anlam taşıyan cümleler yazıyorum. Ya da öyle sanıyorum. Ha kim dikkate alıyor derseniz, hiç kimse. Keşke dikkate alsalar lan çok yalnızım.

Youtube’da zaman geçirmesi aktivitelerin en zevkli olanı. Bir videodan bir başkasına sürüklüyorum kendimi. Durmadan yeni şeyler keşfediyor bunu insanlarla paylaşıyorum çok mühimmiş gibi.

Ekşi Sözlük’ün kendine has o protest tavrını çok beğeniyorum. Ben hiç öyle olamadım çünkü. Olmuşumdur belki, yalan olmasın. Kimi şakalı başlıkları okuyor, zekice yazılmış entryleri içten içe destekliyor, yavaşça alkışlıyorum bile bazen.

Yine de en çok Facebook’ta gezinmeyi seviyorum. İnsanlar ne yapmış, nerelere gitmiş, kim sevgilisinden ayrılmış, kim sevgili yapmış, kim hangi püsürün hangi karakteriymiş bunları öğrenmek beni delicesine mutlu ediyor. Ben de yapıyorum, herkes görsün, bilsin istiyorum. Lost’un Desmond’ıyım. Shunsui Kyoraku’suyum Bleach’in. Bir Metallica şarkısı olsam Fade to Black olurum, bunu biliyorum bir kere. Felsefi düşüncelerim Rousseau’nunkilerle eşdeğermiş falan.

Ya sevgili dostlar ben buyum. Bir dakika biri Msn’den yazdı. Oh, internetten tanıştığım Kastamonu’lu arkadaşımın canı sıkkınmış. Hadi ben kaçtım.

Öpt. Kib. Bye.



0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates