4 Kasım 2009 Çarşamba

Bir Nevi Aşk

Her şey seni ilk gördüğüm gün başladı. Asil duruşun, tarzın, tatlı tavr-ı hallerinle cezbetmiştin beni. Çılgınlıkların da yok değildi. Kimin aklına gelirdi siyahla turuncuyu bir araya getirip göz alıcı bir kostüm yaratmak..

Aklımdan çıkmıyordun. Rüyalarıma giriyordun bazen. Bazen uyuyamıyordum düşünmekten. Sen benim olmalıydın. Hissetmeliydim seni. Sen olmalıydın her gün yanağıma öpücük konduran. Sabahları o güzel sesinle sen uyandırmalıydın beni.

Sana sahip olmak zahmetli olacaktı, biliyordum ama yine de göze aldım. Bedeli neyse ödemeye hazırdım. Yeri geldi aç kaldım, yeri geldi dışarı çıkmadım. Her konuda fedakarlık yaptım. Ama sen benimdin ya buna değerdi.

Seninle ilk günlerimiz nasıl da güzeldi. Birbirimizi tamamlıyorduk adeta. Her gün farklı bir yanını keşfediyordum. Bana bakışın, şarkıların, beraber oynadığımız oyunlar öyle eğlenceliydi ki bir an bile yanımdan ayırmıyordum seni. Ne zaman birine ulaşmak istesem sen bulup getiriyordun. Uzakları yakın ediyordun. Bizim şarkımız çaldığında biliyordum her seferinde sen olduğunu. Yalnız hissettiğimde yanımda bir sen oluyordun. Yalnız kalmak istediğimde de susuyordun. İhtiyacım olduğunda beni dinliyordun bir tek. Elde etmek kadar zordu alışmak çünkü sen öncekiler gibi değildin.

Sonra zindan günler başladı bizim için. Sen içine kapanmaya başlamıştın. Başkaları içinse bu duruma inanmak çok zordu. Öyle uyumluyduk ki yaptıklarını anlatınca şaşırıyordu insanlar. Yok yere problem çıkarıyordun. Küsüyordun. Susuyordun. Sana dokunduğumda sonsuz bir karanlığa bürünüyordun.

Beni de üzmeye başlamıştı bu durum. Böylesine müthiş bir aşkla başlayan bir ilişki bu şekilde bitmemeliydi. Bir şeyler yapmalıydım ama anlayamıyordum seni. Elimden bir şey gelmiyordu.

Belki de ilk kez, daha önce defalarca duyduğum sözler doğru geliyordu kulağıma. Önce üzüldüm, ağladım. Sonra sustum, kabullendim. “Sorun sende değil bende” demiştin.

Evet sorun sendeydi balım telefonum. Sony’m, Ericsson’um, W810i’m… Artık zırt pırt kapanıp beni delirtmesen ne güzel olur. Çünkü senden vazgeçmek istemiyorum. Başkaları asla senin gibi olmayacak biliyorum. Seni çok seviyorum.

:)

0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates