5 Kasım 2009 Perşembe

Gelmedin Gözbebeyim? :sitemkârsmiley:


  • Sınıfın kapısına kadar gelip, “Hadi kaçalım ya!” demeyi özledim.
  • Giderken hocaya yakalanıp koşarak saklanmayı özledim.
  • Elimizde kocaman kitaplarla umarsızca dolaşmayı özledim.
  • Sınıfta dersle alakasız her konuyu, hiç kağıdımız olmasa bile, peçeteye yazarak tartışmayı özledim.
  • Gülmekten çatlarken, hocadan gizlenmeye çalışmayı özledim.
  • Son paramızı biraya verip, beleş patlamış mısırla karnımızı doyurmayı özledim.
  • Melike’nin öğle saati bi kaç birayla sarhoş olup, ayılmak için duşa girmesine rağmen, çıktıktan sonra saçma sapan hareketler yapmaya devam etmesini özledim.
  • "Goodbye My Lover" şarkısına yeni yorum getirdiğimiz klibimizi özledim.
  • “Hacı bi kahve yap be!” isteğime Ceren’den her zaman olumlu yanıt gelmesini özledim.
  • Her kahvenin sonunda “Bu kez gerçekleşecek, hıhı evet.” umuduyla fal kapatmamızı özledim.
  • “Değişik bir şey yapalım.” dediğimizde, “Göztepe’ye gidelim?” teklifimin her defasında reddedilmesini özledim.
  • Sabaha kadar şarap içip, gün ağarırken uyumayı özledim.
  • Akşama doğru uyanıp, kahvaltıya pizza söylemeyi özledim.
  • Tereddüt etmeksizin pizzayı mideme indirmeyi özledim.
  • Özlediğim bu kadar çok şey olmasını ise hiç özlemedim.
  • Hepsini yazacak takatim olmamasını da bir o kadar özlemedim desem yeridir.

0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates