20 Mart 2010 Cumartesi

Yanlışlıkla Aklımın İçine Girmiş

'İstemeden de olsa' yapılan yanlışlar, isteyerek yapılanlardan daha çok acıtıyor insanın canını. Birinden beklemediğin bir anda bir tokat yemiş gibi oluyorsun suratına. Üstelik o hatayı yapanı ister istemez affediyorsun. Çünkü konduramıyorsun. "Aslında yapmazdı." diyorsun. Meşrulaştırıyorsun bir şekilde. Olabilir diye düşünüyorsun.

İsteyerek hata yapanı biliyorsun ya. Kötü o. Hata yapabilir, kalbini kırabilir. Oysa 'istemeden' deyince değişiyor mu sonuç? Hafifliyor mu etkisi? Nedir?

İstemedenmiş.

İstemese yapmazdı.

2 Maruzatım olacak:

gozzd dedi ki...

blogunu bugün tesadüfen okuma fırsatı buldum =) yazıların şahane.
hem bunu çok sevdim.

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Sevindim beğenmene. :) İçimden geldikçe yazıyorum. Umarım bundan sonra da beğenmeye devam edersin. :)

Template by:
Free Blog Templates