29 Mart 2010 Pazartesi

İtiraflarım. Hatta itirafladım mı çok pis itiraflarım.

Eve dönecek param kalmadığından ya da sırf eğlencesine, defalarca kampüste sabahlamışlığım var.

Kahve içemediğim zamanlarda gidip gelip Türk kahvesi kavanozunu koklamışlığım var.

Ve “Bu kokuyu parfüm yapsalar alırım.” diye çok kez söylemişliğim var.

Epey bir tekilanın üstüne, epey bir rakı içip sarhoş olmamışlığım var.

Normalde söyleyemeyeceklerimi sarhoş olup da söylemişliğim var.

Kusma fobim var, ama 3-4 kez kusmuşumdur.

Geceleri acıkınca sigara içmişliğim var, açlığımı bastırsın diye.

Türk sanat müziği korosuna gitmişliğim, solo şarkı söylemişliğim var. Rezaletti evet.

Eski masaüstü bilgisayarıma kızıp kasasına tekme atmışlığım var. Ayağım acımıştı.

Dışarıda yemek yiyip eve geldiğimde, annem de yemek hazırlamışsa, kırmamak için bir daha yemiş bulunmuşumdur bazen.

Sokakta beslediğim minik kedi ıslanmasın diye şemsiyemi bırakmışlığım var. Şimdi dana kadar oldu.

Windows Xp’de yazdıklarını okuyan bi ses vardı. Hala var mı bilmiyorum. Saçma Türkçe şarkı sözlerini yazıp, garip gibi telaffuzuna gülmüşlüğüm var.

Lime Wire’ı hoşlandığım çocuğu etkilemek için kullanmışlığım var. Bunu açıklamayacağım ama işe yaradı.

Parfümümü kimse kullanmasın diye soranlara “Bilmiyorum adını.” demişliğim var.

Blogdaki yazılarımdan birini birine yazmış olduğum halde, “O yazı bana mıydı?” diye sorduğunda “Hayır” demişliğim var.

Elimde hala, en yakın arkadaşlarımla beni anlatan “3 Salakşörler” adlı bir Powerpoint sunusu var.

Otobüste bir adamla kavga edip otobüsten attırmışlığım var.

Çalıştığım dönemde hasta numarası yapıp, eve gitmek için izin almışlığım, akabinde Bornova’ya gitmişliğim, sabaha kadar eğlenmişliğim var.

Sadece hoş bir sohbet için, ders çalışmayıp, bilgisayar başında gözlerim kızarıp, yaşarana kadar durmuşluğum var.

Lisede, 19 Mayıs Stadyum gösterileri seçmesinde sırf gitmemek için yanlış dans etmişliğim var. Yoksa yapardım yani kesin.


İşte böyle, gülmeyin. Ya da gülün.
Ama kimseye söylemeyin.

2 Maruzatım olacak:

Peyton Sawyer dedi ki...

"Windows Xp’de yazdıklarını okuyan bi ses vardı. Hala var mı bilmiyorum. Saçma Türkçe şarkı sözlerini yazıp, garip gibi telaffuzuna gülmüşlüğüm var."bende yaptııım ama kimseye söyleme:)

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Sır. Söz kimseye demem. :)

Template by:
Free Blog Templates