13 Mart 2010 Cumartesi

Kötüler


Birine “En kötü özelliğini” sormayagör.

Herkes bu soruya kendince özeleştiri olarak niteleyebileceği cevapları veriyordur. Evet. Fakat fark ettiğim o ki, saydıkları hiçbir özellik aslında o kadar da kötü değil.

“En kötü özelliğim insanlara çok fazla güveniyor olmam…”

“Ya çok sulugözlüyüm bu sanırım en kötü huyum.”

“İnsanlara hemen değer veriyorum, bu yüzden çok kaybediyorum.”

“Ah en nefret ettiğim özelliğim gerçekten çok iyi niyetliyim. Herkesi de kendim gibi sanıyorum.”

E be güzel insanlar?

Hepiniz süpersiniz. Şahanesiniz de, o zaman şikayet ettiğiniz kötüler kim?


Yalancılar nerde?

Benciller?

Riyakarlar?

Kin tutanlar?

İntikam peşindekiler?

Aşağılıkça davrananlar?

Zeka yoksunları?

Aldatanlar?

Duygusuzlar?

Anlayışsızlar?

Önyargılılar?

Antipatikler?

Nerde?

Nerde lan bu kötüler?


Ha ben mi? Benim de kötü yanlarım var tabi. Hmmm neydi hmmm... Heh. Ben ağlanacak halime bile gülerim. İşte en kötü özelliğim bu.


0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates