2 Şubat 2010 Salı

Ebru Şallı'ya Açık Mektup

Ne istiyorsun benden Ebru Şallı?

Doğru nefesmiş, kaburgaları kapalı tutmakmış her sabah yüzlerce kez tekrarladın, başımın etini yedin. Yaptığın her pilates egzersizinden sonra “Ohh çok mutluyum, kendime vakit ayırıyorum” dedin. Sorarım sana Ebru Şallı? Sen kendine vakit ayırmasan mutsuz mu olacaksın sanki?

Taş gibi hatunsun. Zenginsin de nitekim. Kocan, kağıt parayı tuvalet kağıdı yerine kullanmıyor mu? Söyle bana iki bacak kaldırdın, iki karın kası hareketi yaptın diye mi mutlu oluyorsun?

“Yeşil çayınızı hazırlayın”mış. Sanane! Niye baskı yapıyorsun bana? Kahve içeceğim ben. Sıcak çikolata belki. Yeşil çay değil. Zaten miden ve bağırsakların birbirine yapışmış daha ne istiyorsun? Neden durmadan yeşil çay içiyorsun Ebru Şallı?

Gubik cilt bakımı maskelerini tarif etmek birinci vazifenmiş gibi davranma. Yok onu kaynat içine beş damla şundan, üç damla öbüründen. Kim uğraşacak bunlara ha kim? Ama senin işin gücün yok, yaparsın.

Tatlı krizimiz olabilirmiş de bir kaşık balla geçiştirecekmişiz. Ya bi git allasen Ebru Şallı. O Sarelle kavanozunun yarısını mideye indirmeden geçiştirebilir miyim ben? Tatlı krizi deyince sempatik de olmuyor ayrıca. Bildiğin öküzüm işte. Yiyorum ben. Durduramıyorum ne yapayım.

Ne istiyorsun benden Ebru Şallı?

Koskoca kadınsın. Anne dediğin öyle mi olur? Zenci poposu neymiş? “Taş gibi olacak kalçalar” deyip gaza getirmesini biliyorsun. Anne poposu istiyoruz belki biz. Yastık gibi ne güzel. Hem ne kadar gaza gelsem de bir işe yaramıyor.

Şişman kadın güzel değilmiş. Ayıp, çok ayıp Ebru Şallı. Napalım ölelim o zaman biz. Mutlu mu olacaksın? Şişmanız biz tamam mı!

Yapma bunları Ebru Şallı.

Rahat bırak beni.

Çık hayatımdan.



("Açık Mektuplar" serisinin ikinci bölümü. Birincisi için bkz: J.J. Abrams'a Açık Mektup.)

0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates