21 Ocak 2010 Perşembe

Kimsin Sen?

Her şey ben istiyorum diye oluyor. Üzülmek istediğimde üzülüyorum. Mutluysam, öyle olmak istediğimden. Yalnızsam, kimseyi çekmek istemiyorum diye. Çok kalabalıksa etrafım, o gün tek olmayı tercih etmediğim için.

Ağlıyor muyum? Canım istiyor. Gülüyorsam içimden öyle geliyor. Konuşmak istediğimde durmuyor çenem. Susarsam da kimse söyletemiyor bir şey. Yemek yiyorsam, acıktım diye. Yemiyorsam kilo vermek için. Ben istiyorum, ben!

Katlanıyorum bazen, öylesi işime geliyor. Ya da umursamıyorum, üzerine düşünerek harcayacak zamanım olmuyor. Susturuyorum karşımdakini, kolay oluyor öylesi. Sadece dinlediğim de yok değil. Kendi istediği için konuşuyor sanıyor zavallım. Oysa ben dinlemek istiyorum.

Aşık olmak istiyorum, oluyorum. Sevmek istediğimde sevecek birileri var her zaman. Terk etmek istersem, durdurmam kendimi. Acı çekeceksem de o bıraktı diye değil. "Seni üzmek istemiyorum." diyenler var bir de. Güldürme beni. Güldüremeyeceğin gibi üzemezsin de zaten. Kimsin sen?

Yoo, “Beni de bencilleştirdiniz.” diye şikayet etmiyorum. Bu ara bencil olmak istiyorum. Bu bir şikayet yazısı değil, durum tespiti. Sadece yazmak istiyorum.

Diyeceğim o ki, hayatıma kimsenin zerre etkisi yok. Her şey ben istiyorum diye oluyor.


21 ocak 2010

0 Maruzatım olacak:

Template by:
Free Blog Templates