6 Ocak 2010 Çarşamba

Evleneceğim Adama Mesaj

Sevgili Gelecekte Evleneceğim Adam;


Eminim bi yerlerde bunun hayalini kuruyorsun. Ya da arkadaş ortamında falan muhabbeti geçince anlatıyorsun.

"Evleneceğim kadın uzun boylu olmalı. Ben sarışın severim abicim. Hele renkli göz dedin mi benim için olay bitmiştir. Ancelina Coli dudakları, Cenifır Lopez poposu olsa başka bir şey istemem. Efendime söyleyeyim, Cesika Alba kadar çekici olmalı hatunum, Megan Foks seksiliğinde, Adriana Lima güzelliğinde olursa tam olur. Ne bileyim taş gibi olsun işte." falan diyorsun biliyorum.

Seni üzmek istemezdim ama sana kötü bir haberim var. Evleneceğin kadın benim bebeyim. İdare edeceksin, kusura bakmayacaksın artık. Elimizdeki malzeme bu.
























Öperim.

4 Maruzatım olacak:

Unknown dedi ki...

mesaj iletilemedi, lütfen daha sonra tekrar deneyin :D

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Aradığımız numara kullanılmamakta da olabilir. :)

kar dedi ki...

ahaha :D süper ya bu :D beğenmeyen küçük oğluna almasın di mi ama :)

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Ehehe teşekkür ederim. :)

Template by:
Free Blog Templates