2 Haziran 2010 Çarşamba

23

Eminim her yaşın ayrı bir güzelliği vardır da 23 çok acayip be hocam. "Kaç yaşındasın?" dediklerinde, 20 demesi kolaydı. Sonra 21, ne güzeldi 21. Gençliğin tescili gibi bir yaştı. Kimse sana ergen diyemez. Kimse sana yaşlı diyemez. 21'sin işte daha ne? Böyleydi. En sevdiğim yaşımdı.

Akabinde 22 olduk tabi. Onu da bağrıma bastım. 21 kadar şamatalı bir yaş olmasa da sevdim 22'yi. Tınısı güzeldi. Yirmi iki. Hala öğrenciydim. Okulun bitmesine çok vardı 22'yken. Hafif bir gerginlik olsa da genel bir rahatlık hakimdi. "Ohoo Haziran'a çok var." diyordum. Haziran hiç gelmeyecek sanıyordum.

Ama noldu? Bildiğin geldi. Geliverdi. Öyle beklemeden, etmeden. Göz açıp kapayana kadar. Sabırsız, inatçı. Biraz yavaş hareket etse ölür müydü ki? Nolurdu? Birdenbire Ayın 2'si oldu. Ben 23 oldum.

Final haftasındayım. Son sınavlarıma gireceğim. Mezun oluyorum. Yine de mutluyum. Artık daha olgunum. Daha farkında yaşıyorum. Beklenti içinde olmayınca, hayatına giren her yeni şey kocaman bir sürpriz gibi geliyor insana. Öğreniyorum. Büyüyorum. "Büyümeyi bitirdim, yaşlanıyorum."

22 olmamak çok acayip. Ama galiba seni de seviyorum 23. Hoşgeldin. Umarım iyi anlaşırız. :)

3 Maruzatım olacak:

egemavisi dedi ki...

Mutlu yıllar!

s'ius dedi ki...

nice yaşlara..

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Teşekkür ederim. :)

Template by:
Free Blog Templates