18 Kasım 2011 Cuma

Sinir harbi

Ben hepinizi ayrı ayrı düşünmek zorunda mıyım? Hepinize ayrı ayrı üzülmek zorunda mıyım lan? Siz siktirin gidin hayatımdan!

Hepiniz başka bir ayağını kırdınız oturduğum sandalyenin.
Hepiniz ayrı bir duvarını yıktınız evimin.

Önce benden bir enkaz yarattınız, sonra yarattığınız eseri beğenmeyip şikayet ettiniz. Şimdi ne yapacaksınız? Bu yıkıntıyı mı yağmalayacaksınız? Doymadınız mı lan?

Gelmeyin. Ben bana yeterim. Ben benimle olan insanlarla kendime yeterim.

O sandalye kırıldı ben ayağa kalktım. O ev yıkıldı ben yenisini yapmaya çalışıyorum şimdi. Siktirin gidin çok ciddiyim. Giderken de bi zahmet kapıyı çekin.

4 Maruzatım olacak:

s'ius dedi ki...

o ou!.. mutlaka bacaya da gazete perçaları tıkıştırmalısın :)

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

İşe yarar mı dersin?

s'ius dedi ki...

gazeteler tutuşursa yaramaz :)

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Ufo'yla ısınırız mademse. :D

Template by:
Free Blog Templates