29 Ağustos 2011 Pazartesi

Bu son olsun tamam mı sevgili kendim?

Gidişinden nefret ediyorum. Hiç gelmeyişinden daha çok. Sana dair aklımda kalan son sahneden nefret ediyorum. Bacağımda bıraktığın hala geçmeyen izden. Kaçışından nefret ediyorum en çok. Beni dinlemeyişinden. Seni rüyamda görmekten nefret ediyorum. Hala fotoğraflarına bakıyor olmaktan nefret ediyorum. Gittiğim her yerde sana ait bi şey olmasından nefret ediyorum. Seninle ilgili her şeyi hatırlamaktan. Yapamadığımız onca şeyi yalnız yapmaktan. Sigaradan daha çok nefret ediyorum artık. Kırık yatağımdan. Kolundaki beni bile hatırlamaktan. Nolur çık artık aklımdan. Hayatımdan çıktığın gibi. Nefret ediyorum seni unutamamaktan.

3 Maruzatım olacak:

bi tuhaf bişey dedi ki...

Artık eskisi gibi yazmıyorsun. Can sıkıcı. Aşk böyle saçmalatıyor insanı.
"Kafam cam kırıklıklarıyla dolu doktor. Bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor, anlıyor musun?"

Hiçbir anlam ifade etmez biliyorum ama, seni anlıyorum.

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

Yazamıyorum napim. :(

Anlam ifade etmez mi hiç, birinin beni anladığını bilmek bile yeterli.

bi tuhaf bişey dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Template by:
Free Blog Templates