23 Kasım 2010 Salı

Bilinçaltı

Son zamanlardaki rüyalarımı yazsam sitcom olur yemin ediyorum. O kadar belirgin, o kadar karışıklar ki. İstanbul'da başlayıp New York'da sona eren bir rüya gördüm geçen gün. Üstelik hayatımdan geçip gitmiş onlarca alakasız insanla beraber. :D

Dün gece ise arka arkaya 3 rüya gördüm. Birinde ameliyat oluyordum, diğerinde koşu bandını sürekli hızlandırarak deli gibi koşturuyorlardı beni, üçüncüsünde ise uf üçüncüyü unutmuşum... Neyse. Bundan sonra en absürd rüyalarımı da yazayım da bilinçaltımı yorumlasın biri.

Bu böyle olmayacak. :D

2 Maruzatım olacak:

Jove dedi ki...

ben yorumlarım ehahe.
ama bu 2 beni zorlar,3. yü bekliyorum:p

Neredeyse Kafasız Nick dedi ki...

O zaman garip bir rüyamı yazacağım buraya görür görmez. :D Sevgiler Jove.

Template by:
Free Blog Templates